štvrtok 12. februára 2009

Díj


Ezzel a díjal tisztelt meg Kismolly, tehát a szabájok szerint ot fuggoségemet kell felsorolnom.
1. Elso helyen van a családom, nélkuluk nem lenne teljes az életem...ok a mindenem
2.Gyerekek...és nem csak az enyémek...imádom oket:-)
3.Minden féle kézimunka...xszemes, hímzés, batikozás, szovés, korongozás, kosár fonás, patchwork..........
4.Olvasás...azok kozé tartozok akik mindent és mindenhol olvasnak, de tényleg a konyvtol kezdve az ujságig az orvosi rendeloben a tejes dobozig...szóval minden olvasó vagyok:-)
5. Sutés, fozés...sajna ez meg is látszik...:-)))

Most tovább kellene kuldenem, de mivel én eleg késo tettem eleget a felkérésnek már úgy látom hogy akiket szivessen jeloltem volna azok már megkapták...így most nem jelolnék senkit.

Žiadne komentáre: