nedeľa 28. júna 2009

Nečakaný výlet...Váratlan utazás

Už som spomínala, že môj partner bol prinútený odísť pracovať do zahraničia, ale doteraz som sa nezmienila o jeho pracovnom zadelení. Začal pracovať ako kamionista, vlastne nezačal, ale pokračuje v tejto práci ktorú vykonával zhruba 11rokov. Minulý rok s ňou skončil a prácu si našiel tu v našom meste aby sme ako rodina mohli byť čo najviac spolu. Teraz bohužial bude vonku 5 týždňov a doma jeden. Oto väčšia bola moja radosť keď sa v stredu nečakane vrátil domov:-) so zaujímavou ponukou. Keďže nasledujúce tri dni mal jazdiť po Slovensku navrhol mi či by som sním nešla. No jasné, že áno:-))) Dávnejšie som sním často jazdila a aj naše prvé rande bolo na kamione v Taliansku...no a odvtedy sme už pochodili viacero krajín v európe kamionom. Neboli sme nikdy na žiadnej luxusnej dovolenke ani v hotely...spali sme v kamione a v ňom sme si aj varili a predsa toto boli naše najnádhernejšie výlety:-)

Takže v stredu babka privolila, že nám postráži deťúrence a ja som za 10 minút zbalená nasadala do auta. Počas cesty som sa snažila spraviť zopár záberov, kvalita nie je najlepšia keďže vznikali počas jazdy...



Már említetem, hogy a párom rá volt kényszerulve hogy ujból kulfoldre menjen dolgozni. De még nem írtam, hogy milyen munkabeosztásba. Kamion sofornek. Kozel 11 éve ezt csinálta, csak az utolsó egy évben dolgozott szlovákian hogy minnél tobbet lehessunk eggyut. Mostan sajnos 5 hetet van kulfoldon és 1 hetet othon. Annál nagyobb volt az oromom mikor szerdán váratlanul hazatoppant:-) méghozzá egy meglepo kéréssel. Mivel 3 napig szlovakian fog dolgozni megkért hogy nem e mennék vele. Hát persze hogy mennék:-)))Régebben sokat jártam vele kamionnal. Olaszországba volt az elso randink...és azóta bejártunk sok európai országot. Nem voltunk semmi luxus szabin, sem hotelban...kamionba aludtunk és benne is foztunk de mégis ezek voltak a legszeb kirándulásaink:-)

Tehát szerdán a nagyi elválalta a gyerkocoket és én 10perc alatt készen áltam az útnak. Utunk alatt próbáltam lefotózni merre jártunk. Kérem nezzétek el nekem a képek minoséget...foként kamionból fotóztam...

Náš tátoš:-)))
A mi paripánk:-)))


Donovali




Liptovská Mara


Toto je ten pohľad do ktorého som sa tak veľmi zaľúbila...

Ebbe a tekintetbe szerettem annyira bele...

Prešli sme skoro cez celú krajinu

Átmentunk majdnem az egész országon

Tatry




Hlavné je pohodlie:-)))

Fo a kényelem:-)))

Dážď pred nami

Eso felho elottunk

Cesta nás nečakane zaviedla až do Maďarska

Váratlanul Magyarországra vezetet az utunk mégpedig Zalaegerszegre

Išli sme po veľmi pekných miestach...podľa mojej polovičky...lebo ja som veru skoro celú cestu unavená predriemkala:-)

Nagyon szép helyeken jártunk...a párom szerint...mert én bizony majdnem az egész utat hulla fáradtan átszunyókáltam:-)




Rozsiahle záplavy postihli aj túto krajinu

A sok esok eredménye

Túto cestu nám zoslal sám Pán Boh, lebo sme ju potrebovali ako soľ. Vypadnúť trošku zo stereotypov a prežiť spolu nerušene pár dní.

Ezt az utat maga az Úr kuldte nekunk. Már nagyon ránk fért kipottyanni a mindennapokból és zavartalanul átt élni eggyut pár csodás napot.

7 komentárov:

Evik povedal(a)...

Eli, téda ty to tady máš celé nové :) Moc pěkné!
Je moc dobře, že jsi měla tu možnost na chvilku vypadnout z domu, a že sis výlet užila :))

Nina povedal(a)...

Benéztem :)
Klassz helyeken jártatok az biztos!!

elina povedal(a)...

Nina hogy te milyen gyors vagy...de a fo ok amilyert hivtalak egyel feljebb van:-)))

elina povedal(a)...

Evik dakujem...aj ja si myslim, ze nam velmi prospel tento mini vylet...

Abile povedal(a)...

Gyönyörű helyeken jártál! Szuper lehetett nektek, így kettecskén! :o)

Miaanya povedal(a)...

Biztos nagyon jó volt........
Nagyon szép vidéken jártatok:)

Christine povedal(a)...

Apum is kamionsofőr, gyerekkoromban én is sokat jártam vele, legmesszebb Belgiumba merészkedtünk. Bár ő nem az a beszélős fajta, még zene sem szólhatott, mégis nagyon élveztem mindig az utat...
Nagyon szép helyeken jártatok, azért Szlovákiában is van mit nézni, nem igaz?:) Minek külföldre menni nyaralni...