štvrtok 13. augusta 2009

To aj to:-) ... Ez meg az:-)

Posledné dni boli u nás veľmi hektické, tak som už neskutočne túžila po trošku kľude a oddychu. A je už dobre známe, že ja si najlepšie oddýchnem pri mojich deťoch a keď môžem tvoriť. Dokončila som ďalšie dva mesiace z rr-ka. Je to veľmi ľahká a dobre vyšívacia predloha, až mi bude ľúto keď sa toto rr-ko skončí.

Az utóbbi hetek nagyon izgalmassak voltak, és egy pici nyugalomra - pihenésre vágytam. És ugye hogy tudok a legjobban pihenni? A gyerekeim mellet és a ha alkothatok.
Elkészultem újjab két hónappal a Dim naptáros rr-ból. Annyira jól hímezheto minta, hogy sajnálni is fogom amikor véget ér.





Už dávno piští moje srdiečko po koši na prádlo. Tak teraz som si jeden spravila:-) Už ma čaká len farbenie a lakovanie. Ikeď po dokončení som ešte vymyslela, že spravím ušká a vrchnák na košík. Hotové dielko ešte ukážem.

Már rég fájt a fogam egy fonot ruhás kosárra. Hát most csináltam magamnak eggyet:-) Már csak a festés és a lakkozás vár. Habár amikor elkészult, kitaláltam hogy még csinálok rá fuleket és fedot is.


Začala som aj pliesť. Keď to bude hotové, bude mať Mia nový do pulóvrik do škôlky:-) Zatiaľ robím len zadnú časť, ale v pláne mám k pulóvriku spraviť aj čiapku.

És kotottem is. Ha kész lesz akkor a Miának lesz egy új oviba járó pulcsija:-) Még csak a hátuja alakul, de terbe van méghozzá illo sapka.




7 komentárov:

KicsiKató povedal(a)...

Micsoda kosár... őőőőőrületes nagy:)) Hány km csövet sodorgathatott össze a párod hozzá...?:))

Kriszta povedal(a)...

Nagyon jó lett a kosarad :)

elina povedal(a)...

Kato...Kriszta..koszonom...:-)
Ugy terveztem a leg elejen hogy fogom fonas kozben szamolni, de a szaz valahanyadiknal megakadtam:-) Es kebzeljetek, ket nap alatt keszult:-)
Van egy kis tuti tippem. Probaljatok a kosarat egyszerre ket vezeto szallal fonni, mindig egyik elol a masik hatul, valtakozva...fantaszikussan erost, tartos ugy a fonat, es nagy halados is:-)

Csilla povedal(a)...

A hímzések is nagyon szépek, de ez a kosár frenetikus :o)

Anonymný povedal(a)...

Igazán termékeny voltál az utóbbi hetekben. Nagyon szép minden munkád!

Kati povedal(a)...

Nagyon klassz ez a kosár!!!
(egyébként én így szoktam fonni, mert nekempl sokkal szebben néz ki ezzel a technikával!)

A pulcsi is nagyon tetszik!:)

Zelnice povedal(a)...

Jaj,ez a kosár...nekem így tetszik nagyon ahogy van,fül és fedő nélkül.