streda 17. februára 2010

Znova som háčkovala:-)...Megint horgoltam:-)

Aké prekvapivé...však? Odkedy nemôžem vyšívať, tak som objavila svoju novú vášeň - háčkovanie:-) Dnes som spravila Miuške túto prechodnú čiapku s čipkovanou vzorkou. Teraz som si vybrala bielu bavlnu, takto aspoň krásne vidno vzorku. Ešte jednu takú istú spravím aj Chanelke:-D

Milyen meglepo...ugye? Amióta nem hímezhetek rájottem hogy a horgolást is bizony igen csak imádom:-) Ma készítettem a Miusnak ezt a csipkemintás sapkát. Most fehér fonalat választottam így nagyon szépen lehet látni a mintát. Még eggyet készítek a Chanelnek is:-D



A krásne sa mi vyvíja už aj taška. Nakoniec som si zvolila úplne inú formu, ale mne sa veľmi páči. Ešte potrebujem dorobiť uši a podšívku a bude hotová moja úplne prvá (ale nie posledná) háčkovaná taška.

És nagyon szépen alakul a táskám is. Végul egészen más formára vartam ossze, nekem nagyon tetszik. Még bélést kell bele varnom és meghorgolni a fuleket és kész is lesz az életem elso(de nem utolsó) horgolt táskája.

10 komentárov:

Kriszta povedal(a)...

Azt a, egyik sapid jobb, mint a másik :) Ez gyönyörű, imádom a csipkemintákat :), és persze Miusnak úgy látom minden sapka jól áll, mert ebben is tündéri :)
A táska és nagyon jó lett, tetszik nagyon a formája, hogy nem szokványos!

Ajka povedal(a)...

Tebe to háčkovanie ide ako po masle... Ja teraz tiež háčkujem čiapku pre jednu moju známu, no neide mi to tak rýchlo. Ak budeš mať čas, pošli mi prosím rozpis ako si háčkovala tú bielu, hlavne ako si pridávala, ja viem len klasicky z dlhých stĺpikov.

elina povedal(a)...

Kriszta koszonom...egy ilyen nagy horgolostol mind te vagy nagyon jol esik a dicseret:-)

elina povedal(a)...

Ajka poslem:-)
tu je vlasten pridavanie sucastou tej vzorky...a velkost si korigujes mnozstvom vzoriek...

Kriszta povedal(a)...

Nagyon drága vagy, de nem vagyok én nagy horgolós egyáltalán :D
puszillak

elina povedal(a)...

Draga Kriszta...es meg szereny is vagy...imadlak...puszi:-D

N Zsuzsa povedal(a)...

Csodaszépek a sapkáid! A lányaid tündériek, látszik, hogy örülnek a szép sapiknak.

"Maminka" povedal(a)...

Kedves Elina!
Fantasztikus a kézügyességed, én részletesen csak most néztem meg a blogod, de csak ámulok ás bámulok.....akár a papírfonásos dolgaid, akár a horgolás....mind mind gyönyörüek. Sajnos-és itt jelezni ei szeretném, hogy a májusi papírfonásos képeid nem töltődnek le, illetve a profilodban a saját fotód sem. Lehet, hogy csak nálam van a hiba? Nézd meg légyszí és jelezz vissza, hogy csak én nem tudom-e őket megnézni valami miatt? Üdv: maminka

Abile povedal(a)...

Gyönyörűen horgolsz! Milyen jó, hogy megtaláltad ezt a kellemes időtöltést, amivel jólérzed magad!

Belinda povedal(a)...

Igaz, ami igaz, most, hogy látom a mintát, be kell látnom, ez gyönyörű, úgy szép, ha jól kivehető! :)