sobota 30. januára 2010

Blackwork Butterfly - needlebook

Zaľúbila som sa do Blackwork predlôh. S týmto motýľom som ušila tento needlebook.

Beleszerettem a Blackwork mintákba. Ezzel a gyonyoru lepkés mintával készítetem egy needlebookot.

Do stredu ešte chcem našiť filc, ale u nás sa dá zohnať len veľmi ťažko:-(

A kozepébe még varrok filcet csak ez sajnos nálunk abszolut hiánycikk:-(


Ozdobila som ho korálkami.

Gyongyokkel díszítettem.



A tu sú moje štyri krásky. Štyri nožničky - štyri krajiny. Slovensko, Maďarsko, USA a Japonsko:-)

És itt van az én négy gyonyoruségem. Négy olló - négy ország. Szlovákia, Magyarország, USA és Japán.




6 komentárov:

Kriszta povedal(a)...

Csodaszép lett, nekem is nagyon tetszenek ezek a minták :) És az ollóid is nagyon klasszak :)

Hajnal povedal(a)...

Gratulálok,nagyon szépséges!! :-)
Lenne egy kérdésem,ha nem baj!Azt szeretném megkérdezni,hogy a papírfonásnál a pálcákhoz milyen ragasztót lehet használni??
Előre is köszi!!

Eta povedal(a)...

Nagyon szép az a "kombinált" lepke. Ezt egyszer nekem is ki kell próbálni. :o)

Marcsi povedal(a)...

Ez a pillangó, igazán gyönyörű! Soha nem készítettem még ilyet, de egyszer ki kell próbálnom.

Zsófi povedal(a)...

A varrósok újrahasznosítanak mostanában: turkálós gyapjúpulóvereket (min. 90% gyapjú, max 10% más) filcesítenek. Vagyis bedobják 40 fokra a mosógépbe.

Talán ez segíthetne neked is. :-)

Lente Julcsi povedal(a)...

Minden nagyon szép!