štvrtok 14. januára 2010

PIF

Hanba sem...hanba tam...ale ja som si fakt myslela, že na svôj PIF mám ešte kopu času. Nuž nemám...:-( Ale rýchlo to viem napraviť lebo na budúci týždeň posielam poštou darčeky. Pôvodne som mi prihlásili tri žienky, ale jedna bola anonymná a nenechala na seba žiadny kontakt...tak tým pádom sa jedno miesto uvoľnilo....čiže kto sa prvý prihlási tým, že mi tu nechá komentár do jedného roka dostane odo mňa darček. Podmienkou je aby túto výzvu tiež uverejnil na svojom blogu. A moja osobná podmienka je aby mal svoj fungujúci blog:-)


Hát szégyen ide...szégyen oda...de én az én PIF-emrol azt hittem hogy még van boségessen idom. Nos nincs...sot mar le is járt:-( De hamar kijavíttom a hibámat mert az ajándékokat a jovo héten póstázom. Eredetileg volt három jelentkezom...de sajnos az egyik anonim és semmi elérhetoséget sem hagyott magára így egy hely felszabadult...tehát aki elsonek jelentkezik kap tolem egy ajándékot egy éven belul. Az egyeduli feltétel hogy te is tedd ki ezt a felhívást a blogodon...ja és legyen mukodo blogod:-)


3 komentáre:

Ajka povedal(a)...

Elina, idem do toho. Ešte nikdy som sa nezapojila do takejto aktivity, Prosím, napíš mi o tom viac, aby som mohla výzvu uverejniť.
andrea.bucherova@gmail.com

elina povedal(a)...

Ajka...tesim tesim:-DDD...vecer ti napisem o tom viac:-)

KicsiKató povedal(a)...

Sajnos jelentkezni nem tudok, foglalt vagyok PIF-ügyben, de írtam levelet a mailcímedre, nézd meg kérlek!

Puszi!