sobota 11. júla 2009

Experimenty...Experimentek

Skúšala som niečo nové, netradičné...ikeď pletenie z papiera je samo o sebe netradičné:-) Dúfam, že sa vám moje experimentálne košíky zapáčia...

Próbálkoztam valami újjal, szokatlanal...bár a papír fonás onmagában is szokatlan:-) Remélem hogy az experimentális kosaraim fognak nektek tetszeni...



Tento košík je netradičný tým, že som tu farbila paličky vopred a to hneď dvoma farbami. Zaujímavé je aj zdobenie košíka.

Ez a kosár azért szokatlan mert elore festet pálcákból fontam, két színu és kulonlegessen van díszítve.




Táto nová "natáčacia" technika sa mi veľmi zapáčila, tak som skúsila takto zhotoviť košík. Je to veľmi jednoduché, len som ruky mala celé od lepidla:-)

Ez az új "tekergetos" technika anyira megtetszet hogy próbáltam így egy kosarkát készíteni. Nagyon egyszeru csinálni, csak a kezem tiszta ragasztó lett tole:-)



A toto je "Slniečko". Nevedela som ho zafarbiť, lebo nemám doma žltú farbu.

Ez pedig "Napocska". Még nem tudtam lefesteni mert nincs othon sárga festékem.





Tento košík bol zhotovený na objednávku...do Maďarska:-)

És ez a kosár megrendelésre készult...Magyarországra:-)

4 komentáre:

bruercsi povedal(a)...

Nagyon szépek lettek! És különlegesek! Mi is már nagyon szeretnénk kipróbálni a technikát! Már jól megnéztük mini-videóidat! Nagyon jók lettek! Köszönjük!!!!!!:)

KicsiKató povedal(a)...

Hű, attól a napocskától odáig vagyok meg vissza:)))

elina povedal(a)...

Csajok nagyon orulok hogy tetszenek a kosarkaim:-)A napocskat en is imadom...de meg nem kesz...meg megy ra a fodele szemekkel, orral, szajjal plusz a sarga szin...es mehet is valamien kis tunder kislany szobajaba:-))))
Tegnap este meg probalkoztam valami ujjal es igerem este megmutatom...:-)

Evik povedal(a)...

Wow ... teda experimentuješ skvěle!!! Moc hezké ... já chci taky :)))