streda 29. júla 2009

Jeden skoro bežný deň...Egy majdnem átlagos nap

Celá rodina trávi svoj voľný čas kreatívne. Niektorí tak...iný inak:-) Dnes sme toho stihli naozaj požehnane. Plietli sme košíky, vyšívali, varili...dokonca sme boli aj na mini výlete.

Kreatívkodik az egész családunk. Ki így, ki amúgy:-) Ma nagyon sok mindent csináltunk. Kosaraztunk, hímeztunk, foztunk...és még egy picit kirándultunk is.


Košíkovali sme

Pletenie košíkov zatiaľ z mojich detí očarilo len Miu. Doteraz postivo šúlala s tatinkom, ale teraz keď nie je doma, zostalo jej len lepenie.

Kosaraztunk


Kosár fonás a három csemetém kozul csak a kis Miust varázsolta el. Eddig apucival becsuletessen sodorta a pálcákat. De most hogy sajnos nincs othon, marad a ragasztás.


Takto vyzerá u nás kuchynský stôl keď košíkujeme. Keď pôjde všetko dobre v našom novom domove by som mala mať na tieto veci jednu celú izbu:-)

Így néz ki nálunk a konyha asztal amikor kosarazunk. Ha minden jól megy az új othonunkban lesz erre egy kulon szobám:-)





Varili sme

Dnes sme mali na obed úžasné zapekané zemiaky s cuketou, baklažánom a s paradajkami.

Foztunk

Én egy fantasztikus rakott krumlit, cukkinivel, padlizsánnak és paradicsommal foztem.



Marek sa pokúšal o šalátik...len pre silné žalúdky:-) Potrebné suroviny: paradajky, šalátové listy a maliny:-) Podľa mňa on bude nasledujúci Jamie Oliver!

Márk is próbálkozott elkészíteni egy salátát...eros gyomrúaknak:-) Alapanyagok: paradicsom, saláta levelek és málna:-) Szerintem o lesz a kovetkezo Jamie Oliver!



Pozrite sa ako to chutne servíroval.

Nézzétek milyen szépen tálalta.




Vyšívala som

Tak toto nemôžem písať v množnom čísle, keď vyšívam len ja a dnes sa mi to podarilo kým Mia na obed spinkala. Začala som predlohu od Little House Needlework - Old doll.

Hímeztem

Ezt nem írhatom tobbes számba, mert ezt csak én csináltam mikor a Mia dél alatt aludt. Elkeztem egy Little House Needlework mintát, az Old Dollt.





Boli sme na výlete


Poobede sme boli v Kolárove na Vodnom mlyne. Bolo perfektne, len keby nebolo toľko komárov:-(
Kirándultunk

És délután pedig elmentunk Gútára, megnézni a vízi malmot. Nagyon jól éreztuk magunkat, csak ne lett volna annyi szunyog:-(





Takto sú voľne pustené zvieratká.

Így vannak szabadon eresztve az álatok.



Bociana vidieť takto z blízka vo voľnej prírode, je určite väčší zážitok ako v zoo.

Gólyát látni ilyen kozelrol a szabad természetben biztos hogy nagyobb élmény mint az álatkertben.


Malý Dunaj

Kis Duna


Bol to prekrásny deň...a keď už som si myslela, že ma nečaká žiadne prekvapenie, tak čo nevidia moje oči?

Nedávno som ukázala svoju záložku, a predstavte si, že Alain od ktorej mám predlohu, ju uverejnila na svojom blogu:-) Ja sa tak veľmi teším, že sa jej to páči:-)))




Nagyon szép nap volt ez a mai...és mikor már azt hittem hogy már ma nem vár rám semmi meglepetés akkor mit nem látnak szemeim?

Nemrég mutattam a konyvjezomet, és kébzeljétek Alain, akitol a minta van, feltete a blogjára:-) Én úgy orulok, hogy a tervezonek tetszik az én kivitelezésem:-)))


13 komentárov:

Kriszta povedal(a)...

Tartalmas napotok volt, nagyon ügyesek vagytok mindannyian :)

elina povedal(a)...

Hat igen...eleg sok belefert ebbe a napba...es koszonjuk:-)

Abile povedal(a)...

Ennyi csodálatos dolog!! Szépségek, finomságok és ez a gyönyörű táj az állatokkal... mint a mesében!! :o)

KicsiKató povedal(a)...

Hihetetlenek vagytok, én örülök, ha a fele belefér egy-egy napomba a sok punnyadás között:))))

És nagyon kreatívak!! Mesélj, a saláta milyen volt?:))

elina povedal(a)...

Abile es mi pont ide koltozunk:-)mar alig varom... a telkunk vegebe folyik a Kis Duna:-)

elina povedal(a)...

KicsiKato...azert nem mindegyik napunk ilyen...mi is szeretunk itt ott lustulni:-) a saláta igen erdekes lett...az ize szavakkal nem leirhato:-)))

bruercsi povedal(a)...

Nálatok nem 24 óra egy nap? :)) Nagyon szépeket csináltatok!!

elina povedal(a)...

Jaaaj Bruercsi dehogy nem...de mindig arra gondolok hogy Michelangelonak is csak 24 oraja volt naponta arra hogy megfestje a Sixtusi kapolnat(igaz nem volt harom gyereke az melle:-))))

Evik povedal(a)...

Jejky,to jste toho stihli požehnaně :)
Moc hezky prožitý den!

Rain povedal(a)...

Mozgalmas nap volt :) Hajnalban keltetek? :D

elina povedal(a)...

Evik to ano...ale nie je tomu tak kazdy den...:-)

elina povedal(a)...

Rain...sajnos eltalaltad...mert a kis picir hajnali 5 es 6 kozott kel:-(

Zelnice povedal(a)...

Ez valami gyönyörű!Megnézem a térképen,milyen messze van tőlünk.